søndag den 10. juli 2011

Regnbuekage... jummy

Ja, det var så endnu et bageprojekt jeg fik lavet ^^
Har længe ville lave denne kage, da den ser sååå flot ud. Og så bliver dem man serverer den for noget overrasket når man har skåret det første stykke. Da det var første gang jeg lavede kagen - har oversat opskriften fra en amerikansk hjemmeside - er der en del justeringer til opskriften. Opskriften kommer op på et senere tidspunkt. Anledningen til kagen var min veninde og min fødselsdags pige hygge. 


Foto by Lino

Billederne er ikke helt skarpe alle sammen - fy, det er jo en af de helligeste blog regler - tror ikke mit kamera har det så godt efter hat ha' været en del gange på jorden, smidt i diverse takser og været med til en del fester og lejre... og så er det jo også et 6-7 år gammelt pocket kamera... hm, burde jeg snart anskaffe mig et nyt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar