onsdag den 13. juli 2011

Status pt

ukendt kilde
1. Har lige set den nye Harry Potter film, 7.2, og ved ikke helt hvad jeg skal synes om den.
2. Har mega ondt i øjnene fordi den var i 3D
3. Har bagt en kæmpe portion kanelsnegle og har lige lavet aftensmad
4. Burde snart pakke til lejeren i næste uge
5. Glæder mig til at min lille kusine og onkel kommer på besøg og skal være med til min studenterfest/middag
6. Skal højst sandsynligt til Paris eller Barcelona med en af mine venner om 2 uger
7. Er ved at få godt ondt i halsen og er sådan lidt i efterårs stemning
8. Hører gamle Barometer numre
9. Har lyst til at tænde stearinlys, putte og male stemnings fyldte billeder
10. Det er ved at gå op for mig at intet bliver som før, alt er nyt igen
11. Min kat vil meget gerne ligge på mit tastatur (ved ikke lige hvorfor det skulle med)
12. Er glad for alle de fedt stunder, der har været på det sidste
13. Har ikke så mange hængepartier mere
14. Er på udkig efter et kinesisk kursus
15. Ligger i min dejlige store seng som jeg lige har klunset mig til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar