torsdag den 14. juli 2011

New in my closet

Har længe gerne ville have en amour ring. Det startede faktisk engang for 10-12 år siden, hvor jeg skulle prøve rollespil. Her så jeg at flere af de seriøse spillere havde nogle på som en del af deres kostume. For 2 år siden, då de begyndte at blive moderne/populære, tænkte jeg at de nok var nemmere at få fat i og at udbudet nok også var større end tidligere. MEN dem jeg kunne finde som jeg synes var pæne, var lige til et buget større end mit. Så her forlede dag (faktisk 2 uger siden, hvor tiden dog flyver) var jeg i weekday i KBH med min søster, hvor jeg fik øje på denne ring, og det bedste ved den er at den kun kostede 60 kr! Jeg var solgt, måtte eje den. Så derfor er den nu en del af min smykkesamling. Skulle også lige finde ud af jeg kunne holde ud af have sådan en ring ud. Den er faktisk super behaglig at have på, og man kan bruge sine hænder lige så godt som hvis man ikke havde en ring på (dette er ikke tilfældet med alle mine ringe).


Nu hvor jeg har fundet ud af at denne smykke form er noget for mig, kunne jeg godt finde på at spare sammen til en i bedre kvalitet. Efter jeg har haft ringen på i 2 uger, er den begyndt at blive riste og lidt bronzefarvet, men er nu glad for den stadig. 

Ringen var ikke det eneste jeg fik med hjem fra KBH. Mine andre køb er her:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar