onsdag den 6. juli 2011

Status pt

ukendt kilde

0. Har travlt med at lave "ingenting" - derfor den lave aktivitet på bloggen.
1. Spiste 1/2 liter is i går i form af en Dolfine fra Lydolph is bar efter en lang gåtur i dyrehaven
2. Brugte hele dage i går på at nørde benso, støvsuge og vaske bil, og lave tomat salat
3. Mit værelse lignede lidt et bombet lokum, men det er ikke så slemt nu
4. Har så mange ideer i hoved at jeg ikke kan finde på nogen
5. Få snart flip af alle de roskilde billeder, der konstant bliver lagt op på FB eftersom jeg ikke var med
6. Er arbejdsløs da jeg lige har sagt mit gamle job op
7. Glæder mig til at jeg starter på nyt job d. 1 august
8. Mit huebetræk er blevet beskidt og bevidner om en masse fede studenter fester, men så er det jo godt at man har et ekstra
9. Skal måske til fest i aften
10. Holder fødselsdag med en veninde i morgen aften med en tur i byen - desværre er Comedy Zoo blevet oversvømmet så vi skal ikke se Simon Talbot alligevel
11. Har fået indviet mit tegnebord
12. Er træt at naboen der på 3. dag skærer fliser fra klokken 8 om morgenen, så man ikke kan sove længe
13. Skal ha' taget en masse billeder - er bagud
14. Det gå sku' egentlig meget godt
15. Har helt vildt meget lyst til at kokkerere
16. Der dufter godt på mit værelse og så er det dejlig køligt
17. Begynder på et nyt projekt i dag, men det hører I om senere... måske i næste uge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar