søndag den 10. juli 2011

Orddiarre01

oxideret (blog)
Tja, fik så ikke lige startet på det nye projekt som jeg snakkede om. MEN fik til gengæld lavet noget andet jeg længe har ville lave... og så var der lige en sidste studenter fest, min og min venindes fødselsdags tur i byen og maling af min søsters nye lejlighed. Det har virkelig været nogle fede dage, men har det underligt med ikke at vide hvornår jeg ser mine gymnasievenner igen. Den sidste fest var satte prikken over i'et og var en god afslutning på 3 år. Men hvad skal der så ske nu? ved godt at folk starter på deres videregående uddannelser, men hvad med OS? Det vil tiden jo vise. Har ikke lyst til at miste folk. Når men rigeligt sentetenmalt orddiare. Nu til det sjove. I næste indlæg kan i se hvad jeg har lavet - der ikke havde noget med mit projekt at gøre. Kan i gætte hvad det er? Det har noget at gøre med et af de sidste punkter i min sidste status pt... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar