onsdag den 27. juli 2011

Status pt

ukendt kilde
0. Har været på Cafe Blå Time, hvilket var lidt en skuffelse... æv havde forventet noget mere
1. Har haft travlt med et af min mors haveprojekt, så har fået vablerne.
2. Prøver at nå alle de små hængepartier før jeg vender tilbage til livet på mandag efter en stille og rolig ferie
3. Min kat har været syg, så der røg lige en stor sjat penge til dyrlægen. Hvad man ikke gør for de små kræ
4. Der er ikke mange dage til at jeg skal ind og hører Tina Dickow med min søster på Plænen - Glæder mig :-D
5. Undre mig over at der ikke bliver skrevet særlig meget om mode ugen i år (i forhold til sidste år). Det bliver sjovt at opleve den på tættere hold, nu hvor jeg arbejder i KBH
6. Har langt om længe fået mig tilmeldt kinesisk undervisning - uuuuh, jeg glæder mig til at komme igang (så afslutter man sit skoleforløb, men melder sig alligevel til mere skole)
7. Er gået i gang med projektet jeg har nævnt her (pk. 17).
8. Har brugt alt for lang tid på bare at slappe af foran tv'et, hører radio og se film om natten, men hey det er jo det man har tid til i en lang ferie. Der er jo mange andre ting jeg også har lavet
9. Der sidder en dum myg og summer lige over mit hoved så jeg ikke kan sove. Træls at være allergisk overfor myggestik.
10. Min kat er lige faldet om på rygge fordi hun ikke kan gå da hun har været bedøvet. Det ser sååå nuser ud, men er nu også synd for hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar